Έναστρη "ΤΡΙΛΙΖΑ"

 
Κάποιος είπε ότι αυτό που ονομάζουμε τέχνη, δεν υπάρχει. Υπάρχουν μόνο καλλιτέχνες.
Έχω πολλούς φίλους καλλιτέχνες. Κάποιοι από αυτούς, τους πιο στενούς μου φίλους είναι πάνω από διακοσίων ετών και νεκροί από χρόνια. Αυτό δεν τους έχει εμποδίσει από το να είναι εκεί για μένα, όποτε τους χρειάζομαι, όποτε τους αναζητήσω. Συναντιόμαστε στο μουσείο, στη βιβλιοθήκη, στο βιβλίο που κουβαλώ πάντοτε μαζί μου. Η σχέση μας είναι εξαιρετική. Δεν με ξέρουν άρα δεν τους απογοητεύω ποτέ και αντιθέτως, ακριβώς επειδή εγώ τους ξέρω καλά, ομοίως εκείνοι δεν με απογοητεύουν ποτέ.
Εδώ, στην ΤΡΙΛΙΖΑ, οι φίλοι μου είναι όλοι νέοι, ζωντανοί, ζωηροί, πεισματάρηδες και δηλώνουν παρόντες στην τέχνη τους. Πολύ ευχάριστη αλλαγή για μένα.
Η έκδοση αυτή έγινε σημείο συνάντησης για περισσότερες από μία τέχνες αλλά τώρα δεν θα μιλήσω για το πώς και γιατί σκέφτηκα και έφτιαξα έτσι το εξώφυλλο.
Μου μοιάζει άκαιρο να μιλήσω για τα δικά μου βάσανα και αγωνίες στο χαρτί.
Δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα μαζί και αντέχω μία τέχνη τη φορά.
Σήμερα ας με εξοντώσει η ποιήση!

Οι ομιλητές σε απαρτία : Κώστας Κουτσουρέλης, Μαρία Τζαμπούρα, Θεοδόσης Βολκώφ, Γιάννης Ευθυμιάδης.

Αυτά περίπου είπα τις προάλλες, με αφορμή την παρουσίαση της ποιητικής συλλογής ΡΙΛΙΖΑ" των Θάνου Γιαννούδη, Σοφίας Κολοτούρου και Ααρών Μνησιβιάδη. Στην εκδήλωση μίλησαν οι Κώστας Κουτσουρέλης, Θεοδόσης Βολκώφ και Γιάννης Ευθυμιάδης, τα κείμενα των οποίων θα αναρτηθούν αμέσως μόλις τα έχω στα χέρια μου.

Το βιβλίο "ΤΡΙΛΙΖΑ" θα το βρείτε για λίγο καιρό στο Βιβλιοκαφέ Έναστρον, Σόλωνος 101. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις